30 oktober 2016

Bij tekening

Basiscursus Bijenhouden

In 2016 ben ik begonnen met de Basiscursus Bijenhouden bij de Bijenvereniging Kromme Rijn Lek&IJssel. In de maanden februari en maart theorie en daarna vanaf april t/m juli elke week praktijkles op de Bijenstal bij de landwinkel Nieuw Slagmaat aan de Marsdijk in Utrecht. De cursus werd afgesloten met een schriftelijk examen op 30 september 2016… die heb ik gehaald! En dan gaat het pas echt beginnen…

Diploma Bijenhouden
5/5

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.