2 december 2018

Bij tekening

Geen goed Bijenjaar

Al met al was 2018 was een rampjaar: vervelende bijen…daardoor ook een nieuwe koningin ingevoerd. Het was een droog en heet voorjaar. Een warme zomer, weinig honing en niks ging goed… een basiscursus is wat anders dan de praktijk. Qua honing was het 8 kilo… net genoeg om zelf de winter door te komen 😊… dus niks verkocht en alles zelf gebruikt en weggeven.

Bijen
5/5

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.