De plek op het balkon en naast het huis was te klein om 2 kasten te houden. Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de Bijenvereniging Utrecht kwam ik toevallig een stel tegen (Frans en Nel uit Ondiep in Utrecht) die een plek hadden in de Bijenstal op Eilandsteede (een stadsboerderij van Utrecht Natuurlijk). En die wilde ze wel met mij delen. Fijn!