30 november 2019

Bij tekening

Cursus Voorgezet Imkeren

Omdat ik na 3 jaar alleen imkeren en de Basiscursus toch behoefte had aan bijscholing, heb ik me inschreven voor de cursus voortgezet imkeren. Wat doe ik goed, wat kan beter, wat wil ik eigenlijk met de bijen en honing en het imkeren…. Dus heb me ingeschreven en in het najaar van 2019 ben ik gestart. Erg leerzaam en leuk!

De cursus leert me een 12 stappenplan. De eerste stap is niet het einde van wat ik dacht het inwinteren…maar inwinteren is de eerste stap van het nieuwe seizoen… heel filosofisch eigenlijk… herhaling en verandering… een terugkerende cyclus…

Bij op bloem
5/5

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.