En toen brak de Corona-crisis uit. Een paar lessen gehad in januari en februari en die waren al heel leerzaam… maar nu moeten we toch op eigen houtje verder (zoals velen met online lessen). Komend jaar ga ik jullie meenemen over allerlei bezigheden rondom de bijen… dus blijf erBIJ! Volgende blog zal gaan over Was smelten.